Menu
 

Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywac informację o nowościach na tej witrynie wpisz swój adres mail, a następnie wciśnij przycisk dodaj.
 

Linki

 

 

 

 

 

Dieta cukrzycowa - artykuły

Aliksyna w walce z cukrzycą Związek zawarty w czosnku może już niedługo stać się orężem w walce z cukrzycą - uważają badacze z Uniwersytetu Nauk Medycznych w japońskiej Suzuce. Związkiem kluczowym dla leczenia może się okazać zawarta w czosnku alliksyna. data dodania: 2012-04-18 czytaj
 
Cynk Jest pierwiastkiem śladowym, znajduje się w każdej komórce, a przede wszystkim w nerkach, wątrobie, mięśniach, gruczole krokowym oraz w skórze. Jest konieczny dla właściwego rozwoju płodu: kości, podniebienia, warg, oczu, mózgu, serca, płuc, i układu moczowego. data dodania: 2012-04-18 czytaj
 
Jarzębina i witamina C Owoce jarzębiny zawierają sporo cukrów, kwasów organicznych, składników mineralnych praz pektyn. Są też tak samo bogate w witaminę C, jak owoce cytrusowe data dodania: 2012-04-18 czytaj
 
Skórka dla diabetyka W skórce owoców cytrusowych znajduje się substancja, która może nie tylko pomóc pacjentom z cukrzycą, ale nawet zapobiec wystąpieniu choroby. data dodania: 2012-04-18 czytaj
 
Przetworzone mięso to ryzyko cukrzycy Hot dogi, szynka, salami, mortadela, a także bekon i inne produkty z czerwonego mięsa znacznie zwiększają ryzyko cukrzycy typu 2 - wykazały badania opublikowane na łamach „American Journal of Clinical Nutrition”. data dodania: 2012-04-18 czytaj
 
Papryka odchudza Doprawianie posiłków mieloną ostrą papryką może zmniejszać apetyt i pomagać w odchudzaniu – informuje pismo „Physiology & Behavior”. data dodania: 2012-04-18 czytaj
 
Orzechowa dieta dobra na cukrzycę Codzienna porcja orzechów zamiast ciastek pozwala skuteczniej kontrolować cukrzycę typu II i zapobiega komplikacjom, nie powodując przy tym wzrostu wagi – informuje pismo „Diabetes Care”. data dodania: 2012-04-18 czytaj
 
<| 1 2 3 4 |> 
Ogłoszenie
 

Aktualności

Witamina D zmniejsza ryzyko rozwoju nietolerancji glukozy i cukrzycy typu 2?

Cukrzyca typu 2 uwarunkowana jest rodzinnie i środowiskowo. Dokładna przyczyna tej cywilizacyjnej choroby, oprócz czynników ryzyka jej rozwoju, jest niejasna. Naukowcy sugerują, że być może pewną rolę w jej etiologii pełni witamina D.

2012-05-18 czytaj

Witamina D u kobiet w ciąży a ryzyko rozwoju cukrzycy typu I u dzieci

Według dotychczasowych badań uzupełnianie poziomu witaminy D w pierwszym roku życia dziecka może przyczyniać się do zmniejszonego ryzyka rozwoju cukrzycy typu I. Jednak wydaje się, że potencjalne ochronne działanie tej witaminy może mieć miejsce jeszcze w czasie życia płodowego.

2012-05-18 czytaj
Artykuły
 


 
Copyright DDSOFT.pl 2009